• Főoldal
  • Rólunk
    • Küldetésünk
    • Tevékenységünk
    • Munkatársak
    • Partnereink
  • Elérhetőségek
Oktatásfejlesztési Observatory Központ
Observatory Centre For Educational Development
  • Projektek
    • ABCD
    • LEVEL UP!
      • Level Up! HÍREK, ESEMÉNYEK
    • PAL
      • Letölthető tanulmányok
      • Hírek
      • Események
    • SEQUENCES
      • SEQUENCES HÍREK, ESEMÉNYEK
  • Korábbi projektek
    • PRALINE
    • proAbility
    • ReferNet
      • A ReferNet hálózat felépítése
    • EWT
    • IQFET
    • PSIVET
    • QALEP
    • JobArt TtT
    • TTNet
    • Defining VET Professions
    • ACVCD
  • Tanulmányok
    • 2017
    • 2016
    • 2015
    • 2014
    • 2013
    • 2012
    • 2011
    • 2010
    • 2009
    • 2008
    • 2007
    • 2005-2006
    • 1998-2004
    • Szakértői munkák
      • ‘Financing training in Europe’ (Képzésfinanszírozás Európában) (2011)
      • A tanulási eredmények alapú megközelítés alkalmazása Európában – összehasonlító elemzés (2014)
      • Tanonc- és gyakornoki képzés Európában (2013)
  • Információtár
    • Magyar-angol szakszótár
    • Szakképzési bibliográfia
    • Honlaptérkép
    • Linkgyűjtemény
RSS EN HU

Megjelent az Európai Tanulási Tanácsadó Kézikönyv

2014-02-11

A nyolcnyelvű kézikönyv a Leonardo da Vinci program 2013-ban zárult “European Workplace Tutor” (Európai Munkahelyi Oktató) című projektjének eredményeit foglalja össze. A projekt egyik célja egy európai szinten egységes kompetenciaprofil és képzés kidolgozása volt ún. tanulási tanácsadók (Learning Process Guides) számára. A képesítési profil olyan vállalatoknál (részben) trénerként vagy oktatóként dolgozó szakembereknek készült, akik munkájuk során szeretnének innovatív megközelítéseket használni annak érdekében, hogy hatékonyan elősegítsék munkatársaik kompetenciáinak fejlődését.

A kiadvány elsősorban az Európai Munkahelyi Oktató projekt keretén belül kidolgozott tanulási folyamat tanácsadó képesítéssel kapcsolatos eredményeit mutatja be. A kétéves projekt során emellett számos, a vállalati oktatók képzéséhez kapcsolódó témán dolgoztak a partnerek, úgy mint a kapcsolódó képesítési rendszer, az átjárhatóság és a tanulási eredmény alapú szemléletmód alkalmazása. A kiadvány ezen kívül bemutatja a projektben résztvevő országokban megvalósított (pilot) tesztképzések eredményeit is.

A program hazai koordinátora a Budapesti Corvinus Egyetem Oktatásfejlesztési Observatory Központja, melynek feladata a projektben a képzés magyarországi adaptációja volt.

A kiadvány letölthető elektronikusan honlapunkról.

A kiadvány nyomtatott formában is megrendelhető (térítésmentesen) korlátozott számban, a készlet erejéig ezen az e-mail címen: fruzsina.bogdan [ ] uni-corvinus.hu

További információ a projektről: www.workplace-tutor.eu

Observatory projektek | Címkék duális képzés, EWT, munkahelyi tanulás

Németh Ildikó

« Előző Következő »
  • Címkék
  • Rovatok
  • Hírarchívum

adatbázis alacsonyan képzettek befogadás Cedefop Cedefop esemény Cedefop kiadvány Cedefop tájékoztató duális képzés EAEA egész életen át tartó tanulás előrejelzés Erasmus esélyegyenlőség ET2020 Európai Unió felnőttképzés foglalkoztatás hátrányos helyzet hírlevél Ifjúsági Garancia ifjúsági munkanélküliség IKT jogszabály jó gyakorlatok konferencia korai iskolaelhagyás képesítési keretrendszer képzés készségek minőségbiztosítás mobilitás munkaerőpiac OECD oktatás pályaorientáció pályázat ReferNet statisztika szakképzés szakmai gyakorlat tanulószerződéses gyakorlati képzés tanárképzés továbbképzés verseny vállalkozói készségek

Cedefop hírek Események Európai hírek Hazai hírek Hírlevelek Kiadványok, tanulmányok Observatory projektek Pályázatok ReferNet Uncategorized

  • 2018
  • 2017
  • 2016
  • 2015
  • 2014
  • 2013
  • 2012
  • 2011

Határidők

Nincsenek bejegyzések.
Ez a Budapesti Corvinus Egyetem Oktatásfejlesztési Observatory Központjának honlapja.

Tevékenységünkről bővebben
Elérhetőségeink
Honlaptérkép

Copyright © 2018